środa, 24 września 2014

Stary dom

Piękny stary dom drewniany
prawie w zieleni schowany
Ile w nim wspomnień pozostało?
Myślami sięgam w tamte lata
na podwórku drzewo rąbał tata
Czuję ciepło tej chatki
w kuchni krzątanie się matki
Gromadka dzieci do stołu zasiadała
i przy świecach lekcje odrabiała
Metalowe łóżka, materace z siana
wyszorowana cała podłoga drewniana
W oknach ozdobne okiennice
w oddali dorodne winnice
Na schodach zamyślona pannica
chce posłuchać domu serca bicie
Stare i młode - dwa serca biją
i nasze wspomnienia wciąż żyją / Helcia


7 komentarzy:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak naprawdę to i stary dom można w fajny sposób zagospodarować i ja jestem zdania, że takie rzeczy są bardzo ważne. W sumie ja również niedawno wzywałam do siebie firmę brukarską https://bruk.warszawa.pl/ ponieważ zależało mi na tym, aby chodniki przy domu były wykonane właściwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Samo posiadanie domu jak dla mnie jest nadal bardzo ważną sprawą i w końcu udało mi się ten plan zrealizować. Na całe szczęście dzięki biuru nieruchomości http://immobiliachojnice.pl/ znalazłam właśnie świetny dom.

    OdpowiedzUsuń